Kaapstad en Robben eiland

9 juli 2019

Vandaag na een ontbijtje in het hotel met de taxi naar het Waterfront. Het was nog behoorlijk mistig en geen Tafelberg te zien. Maar halverwege de boottocht naar Robben Eiland trekt het open en komt de magnifieke berg langzaam te voorschijn. Na een bustocht over het eiland met uitleg over de historie van Robben eiland nog een rondleiding door de voormalige gevangenis die werd gegeven door iemand die er zelf 7 jaar als politiek gevangene heeft gezeten.

Daarna heerlijk gegeten en nog wat bij het gezellige Waterfront rondgelopen. Het was een heerlijke dag, wat een mooi begin van de vakantie!

Groetjes van ons viertjes

1. Felix Janssen:
    9 juli 2019
    Zo te zien een goeie start van een mooie reis.
    Thuis kunnen jullie bij ons de muziek van de groep van Waterfront nog eens horen als je wilt!!
    Het Robben eiland wel indrukwekkend denk ik ook voor Amy en Jens.
    Mooie voortzetting van de reis!
  2. Esther v Roode:
    10 juli 2019
    Wat leuk om op deze manier jullie reis te kunnen volgen. En zo te lezen is jullie vakantie goed begonnen.
  3. José:
    Al een start gemaakt met mooie foto’s. Ook een vlucht van de Heilige Ibissen, zo te zien. Veel plezier. Groetjes, Pieter & José